آپ «حدائقِ بخشش کے صنائع بدایع پرایک اورنظر۔ ڈاکٹرصابر سنبھلی» میں ترمیم کر رہے ہیں

نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search

انتباہ: آپ ویکیپیڈیا میں داخل نہیں ہوئے ہیں۔ لہذا اگر آپ اس صفحہ میں کوئی ترمیم کرتے ہیں تو آپکا آئی پی ایڈریس (IP) اس صفحہ کے تاریخچہ ترمیم میں محفوظ ہوجائے گا۔ اگر آپ لاگ ان ہوتے ہیں یا کھاتہ نہ ہونے کی صورت میں کھاتہ بنا لیتے ہیں تو تو آپ کی ترامیم آپ کے صارف نام سے محفوظ ہوگی، جنھیں آپ کسی بھی وقت ملاحظہ کر سکتے ہیں۔

اس ترمیم کو واپس پھیرا جا سکتا ہے۔ براہ کرم ذیل میں موجود موازنہ ملاحظہ فرمائیں اور یقین کر لیں کہ اس موازنے میں موجود فرق ہی آپ کا مقصود ہے۔ اس کے بعد تبدیلیوں کو شائع کر دیں، ترمیم واپس پھیر دی جائے گی۔

تازہ ترین نسخہ آپ کی تحریر
سطر 10: سطر 10:
Collection of Naatia Poetry of Aala Hazrat Ahmad Raza Khan Brailvi carries ample examples of stylistic beauty of use of similar formed words of different meanings in order to beautify couplets in literary terms. This article cites some beautified couplets from that collection. Use of words carries similarities of sound and forms of words in the same verse by the poet have been highlighted in this article.
Collection of Naatia Poetry of Aala Hazrat Ahmad Raza Khan Brailvi carries ample examples of stylistic beauty of use of similar formed words of different meanings in order to beautify couplets in literary terms. This article cites some beautified couplets from that collection. Use of words carries similarities of sound and forms of words in the same verse by the poet have been highlighted in this article.


[[احمد رضا خان بریلوی | حضرت رضاؔ بریلوی]] کاشاعرانہ کلام کمیّت کے لحاظ سے بہت سے شاعروں کے کلام سے خاصا کم ہے ،لیکن کیفیت کایہ عالم ہے کہ اس پر بہت کچھ لکھے جانے کے باوجود ابھی مزید بہت کچھ لکھے جانے کی گنجائش ہے ۔
حضرت رضاؔ بریلوی کاشاعرانہ کلام کمیّت کے لحاظ سے بہت سے شاعروں کے کلام سے خاصا کم ہے ،لیکن کیفیت کایہ عالم ہے کہ اس پر بہت کچھ لکھے جانے کے باوجود ابھی مزید بہت کچھ لکھے جانے کی گنجائش ہے ۔


شاعری کافنّی پہلو فکری پہلو کے مقابلے فن کار کی توجہ اپنی جانب زیادہ کھینچتا ہے اور اس کی تفصیل عام قاری کو بھی اچھی لگتی ہے ۔ [[احمد رضا خان بریلوی | حضرت رضاؔ بریلوی]] کی شاعری کے دونوں پہلوؤں پر اگر چہ کافی لکھا جا چکا ہے مگر میراخیال ہے کہ فنّی پہلو پر فکری پہلو کی نسبت کم توجہ دی گئی ہے ۔یہ الگ بات ہے کہ اس کلام میں برتی گئی صنائع بدائع پر ہمارے اہل قلم نے خوب خامہ فرسائی فرمائی ہے ۔اس کے باوجود بعض ایسی خوبیاں بیان ہونے سے رہ گئیں ،جو سامنے کی چیز نہیں ہیں ۔ اگر چہ وہ تعداد میں زیادہ نہیں ہیں ۔اس تحریر میں کچھ ایسی ہی خوبیوں کوظاہر کیا جائے گا ۔ ان میں کچھ کو شاید نام بھی نہیں دیے گئے ہیں ۔
شاعری کافنّی پہلو فکری پہلو کے مقابلے فن کار کی توجہ اپنی جانب زیادہ کھینچتا ہے اور اس کی تفصیل عام قاری کو بھی اچھی لگتی ہے ۔ حضرت رضاؔ بریلوی کی شاعری کے دونوں پہلوؤں پر اگر چہ کافی لکھا جا چکا ہے مگر میراخیال ہے کہ فنّی پہلو پر فکری پہلو کی نسبت کم توجہ دی گئی ہے ۔یہ الگ بات ہے کہ اس کلام میں برتی گئی صنائع بدائع پر ہمارے اہل قلم نے خوب خامہ فرسائی فرمائی ہے ۔اس کے باوجود بعض ایسی خوبیاں بیان ہونے سے رہ گئیں ،جو سامنے کی چیز نہیں ہیں ۔ اگر چہ وہ تعداد میں زیادہ نہیں ہیں ۔اس تحریر میں کچھ ایسی ہی خوبیوں کوظاہر کیا جائے گا ۔ ان میں کچھ کو شاید نام بھی نہیں دیے گئے ہیں ۔


پہلے ایک مقطع ملاحظہ فرمائیے
پہلے ایک مقطع ملاحظہ فرمائیے
براہ کرم اس بات کا خیال رکھیں کہ نعت کائنات میں آپ کی جانب سے کی جانے والی تمام ترمیموں میں دیگر صارفین بھی حذف و اضافہ کر سکتے ہیں۔ اگر آپ اپنی تحریر کے ساتھ اس قسم کے سلوک کے روادار نہیں تو براہ کرم اسے یہاں شائع نہ کریں۔
نیز اس تحریر کو شائع کرتے وقت آپ ہم سے یہ وعدہ بھی کر رہے ہیں کہ اسے آپ نے خود لکھا ہے یا اسے دائرہ عام یا کسی آزاد ماخذ سے یہاں نقل کر رہے ہیں (تفصیلات کے لیے نعت کائنات:حقوق تصانیف ملاحظہ فرمائیں)۔ براہ کرم اجازت کے بغیر کسی کاپی رائٹ شدہ مواد کو یہاں شائع نہ کریں۔
منسوخ معاونت برائے ترمیم (نئی ونڈو میں کھولیں)