"نذیر قیصر" کے نسخوں کے درمیان فرق
نعت کائنات سے
Jump to navigationJump to search
Admin (تبادلۂ خیال | شراکتیں) کوئی خلاصۂ ترمیم نہیں |
Admin (تبادلۂ خیال | شراکتیں) |
||
سطر 11: | سطر 11: | ||
ان کی نعتوں کا مجموعہ ’[[اے ہوا مو ذن ہو ۔ نذیر قیصر | اے ہوا موذن ہو ]]‘ [[1992]]ء میں شائع ہواتھا ۔ | ان کی نعتوں کا مجموعہ ’[[اے ہوا مو ذن ہو ۔ نذیر قیصر | اے ہوا موذن ہو ]]‘ [[1992]]ء میں شائع ہواتھا ۔ | ||
نسخہ بمطابق 04:08، 4 نومبر 2017ء
موجودہ مسیحی شعرا ء میں نذیر قیصر کانام خاصی علمی وادبی اہمیت کا حامل ہے۔اُردواور پنجابی میں یکساں دسترس حاصل ہے اوردونوں زبانوں میں شاعری کرتے ہیں،کئی وقیع شعری مجموعوں کے خالق ہیں،صحافت سے بھی تعلق ہے،کافی وقت تک اُردو ہفت روزہ ’صدائے حق‘ کی ادارت کے فرائض انجام دئیے ۔
مجموعہ ہائے کلام
ان کے شعری مجموعے ’تیری آنکھیں ،چہرہ،ہاتھ‘ گنبدِ خوف سے بشارت اُردوکی نئی شاعری میں قابل قدر اضافہ تسلیم کیے گئے ۔قیصر نے نعتیہ شاعری میں بہت شہرت و ناموری حاصل کی۔
ان کی نعتوں کا مجموعہ ’ اے ہوا موذن ہو ‘ 1992ء میں شائع ہواتھا ۔
حمدیہ و نعتیہ شاعری
مزید دیکھیے
حامد لکھنوی | سہیل احمد | ظفر علی خان | طفیل ہوشیارپوری | نذیر قیصر | عبدالعزیز خالد | آفتاب نقوی | حافظ لدھیانوی | مظہر الدین مظہر | ساقی گجراتی | اسد ملتانی | صادق نسیم | جلیل مانکپوری | تابش صمدانی